Suomi
Naton jäsenyys
maksaa paljon
maksaa paljon

Kartassa näkyvät tummansinisellä Naton jäsenmaat. Kartan keskellä on Atlantin valtameri. Sana Nato on lyhenne englannin kielen sanoista: North Atlantic Treaty Organisation. Se on suomeksi Pohjois-Atlantin puolustusliitto.
Kartassa näkyvät tummansinisellä Naton jäsenmaat. Kartan keskellä on Atlantin valtameri.
Natoon kuuluu 31 maata:
mutta maksaa paljon.
Nato-maat
käyttävät paljon rahaa
aseisiin.
Nato-maat
aseita
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: kartta: Heidi Ahlström, lähde: Wikimedia Commons
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
