Arki
Kari Kettinen
on torikauppias
Kari Kettinen
on torikauppias

Turun kauppatori on juuri uusittu. Kari Kettinen toivoo, että torikauppa on vilkasta myös ensi kesänä.
Kari Kettinen myy juureksia ja vihanneksia Turun kauppatorilla.
Kari Kettinen
on torikauppias
ja
juureksia ja
jotka hän myy torilla.
Kettinen
juttelee mielellään
asiakkaidensa kanssa.
Hän
on ollut torikauppiaana
jo 40 vuotta.
Lähde: Selkosanomat, Ella Välimäki
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Ilari Välimäki
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
