Urheilu
Matti Mattson
voitti EM-hopeaa
Matti Mattson
voitti EM-hopeaa

Matti Mattsson voitti sunnuntaina 200 EM-hopeaa metrin rintauinnissa. Uinnin pitkän matkan EM-kisat järjestetään Italian Roomassa. Kisat päättyvät keskiviikkona 17. elokuuta.
Matti Mattsson voitti sunnuntaina EM-hopeaa 200 metrin rintauinnissa. Uinnin pitkän matkan EM-kisat järjestetään Italian Roomassa.
Matti Mattson
Euroopan mestaruuskisoissa.
28-vuotias
Matti Mattson
James Wilby
ja
Italian
Luca Pizzini
voitti pronssia.
Luca Pizzini
EM-kisat ovat käynnissä
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sclera, Sergio Palao / ARASAAC, Papunet (muokkaus: LL-Center ja Papunet)
