Sota huolestuttaa
Suomessa
Sota huolestuttaa
Suomessa
Puolustusministeri Antti Kaikkonen ja pääministeri Sanna Marin hallituksen tiedotustilaisuudessa.
Venäjän
hyökkäys Ukrainaan
huolestuttaa ihmisiä
myös Suomessa.
Suomen hallitus sanoo,
että ihmiset voivat jatkaa elämää normaalisti.
Suomessa
voi rauhassa mennä
töihin,
kouluun ja
harrastuksiin.
Kun ahdistaa,
on hyvä
jutella läheisten kanssa.
Suomi
auttaa
Ukrainaa
monin tavoin.
Suomi ja muut maat
yhdessä
vaativat,
että Venäjä
lopettaa
hyökkäykset Ukrainaan.
Lue lisää aiheesta, kun asiat pelottavat:
Papunetin Kuvasivut
Lähde: Selkosanomat, Kaisa Kaatra
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet