Arki
Kaamos
alkoi
Lapissa
Lapissa

Kaamos on alkanut Lapissa Utsjoella. Aurinko nousee seuraavan kerran Utsjoella tammikuun puolivälin jälkeen.
Kaamos on alkanut Lapissa Utsjoella. Aurinko nousee seuraavan kerran Utsjoella tammikuun puolivälin jälkeen.
Napapiirin pohjoispuolella Lapissa.
koska aurinko ei nouse taivaalle.
kestää noin 2 kuukautta.
Utsjoella
25. marraskuuta.
Utsjoella
tammikuun puolivälissä,
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson ja Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / AFP / Jonathan Nackstrand
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
