Darude
Euroviisuissa

Darude
edustaa Suomea
Euroviisujen
laulukilpailussa.
Darude
on tehnyt laulun Look away.
Sen laulaa
Sebastian Rejman.
Darude esiintyy
ensimmäisessä
karsintaryhmässä
tiistaina 14. toukokuuta.
Loppukilpailu
on
lauantaina 18. toukokuuta.
Euroviisuissa
on laulajia
eri maista.
Tänä vuonna
Euroviisut pidetään
Tel Avivissa Israelissa.
Madonna
vierailee
Euroviisuissa
lauantaina 18. toukokuuta.
Hän esittää
kaksi laulua.
Madonna
on hyvin tunnettu
laulaja.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toim. Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, logo: eurovision.net