Urheilu
Retulainen
voitti Euroopan mestaruuden
Retulainen

Saara Retulainen voitti EM-kultaa painonnostossa. Kuva on viime vuoden EM-kilpailuista.
Saara Retulainen voitti EM-kultaa painonnostossa. Kuva on viime vuoden EM-kilpailuista.
Saara Retulainen
EM-kisoissa.
Hän
nosti 115 kiloa.
Andreea Cotruta, joka nosti 114 kiloa.
EM-kisat
järjestettiin Moldovassa.
Lähde: Selkosanomat, Lätta bladet
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Painonnostoliitto
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, (Sergio Palao / ARASAAC, Mulberry Symbols). Muokkaus: LL-Center ja Papunet
