Virossa
on vakava
koronaepidemia

Viron
koronatilanne
on erittäin huono.
Monet ihmiset
ovat sairastuneet vakavaan koronavirustautiin
ja
joutuneet sairaalaan.
Virossa
on nyt sulkutila.
Koulut
ovat
etäopetuksessa.
Kaupat ja ostoskeskukset,
ravintolat,
kampaamot
ja
liikuntasalit
ovat kiinni.
Vain tarpeelliset ruokakaupat
ja
apteekit
saavat olla auki.
Viron
sulkutila
on voimassa ainakin
huhtikuun puoliväliin saakka.

Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet