Mitä tehdä
kotona?

Meidän täytyy nyt
pysyä kotona
koronaepidemian takia.
Eikö sinulla ole
mitään tekemistä?
Tässä on muutama idea!
Piirrä
tai
väritä valmiita kuvia.
Soita kaverille videopuhelu.
Leivo
tai
tee ruokaa,
kokeile uutta reseptiä.
Pyöritä hulavannetta
tai
tanssi.
Liiku luonnossa
ja
etsi
merkkejä keväästä:
leskenlehtiä,
perhosia
ja
muuttolintuja.

Lähde: Selkosanomat, Ella Airaksinen
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Heidi Ahlström
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet