Suomi
Silmälasikarhu
muutti Ähtärin eläinpuistoon
Silmälasikarhu
muutti Ähtärin eläinpuistoon

Silmälasikarhu Tao kuvattiin Ähtärin eläinpuistossa toukokuun lopussa. Ähtäriin muuttaa syksyllä kaksi muuta silmälasikarhua Taon seuraksi.
Silmälasikarhu Tao muutti Ähtärin eläinpuistoon toukokuun lopussa. Ähtärissä Tao sai uuden nimen Tahvo.
Ähtärin
eläinpuistoon muutti
silmälasikarhu Tao, jota kutsutaan nyt Tahvoksi.
Silmälasikarhu Tahvo
eläinpuistossa
Villejä silmälasikarhuja
Etelä-Amerikassa.
Silmälasikarhuja
on kuitenkin hyvin vähän
Etelä-Amerikassa,
ja laji on uhanalainen.
Siksi silmälasikarhuja
elää myös eläinpuistoissa.
Ähtäriin muuttaa
2 silmälasikarhua lisää.
eläinpuiston silmälasikarhut
Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / Ähtäri Zoo, Outi Saarinen
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet; Ähtäri Zoo -logo: Ähtäri Zoo
