Suomi
Monet ihmiset
ovat lomautettuina
Monet ihmiset
ovat lomautettuina

Eniten on lomautettu myyjiä ja ravintoloiden työntekijöitä. Kuvassa on Lohjan ABC-huoltamon ravintola. Ravintola on suljettu, mutta asiakkaat voivat ottaa annoksia mukaan.
Eniten on lomautettu myyjiä ja ravintoloiden työntekijöitä. Kuvassa on Lohjan ABC-huoltamon ravintola. Ravintola on suljettu, mutta asiakkaat voivat ostaa annoksia mukaan.
Siksi monet
tarjoilijat,
parturit ja kampaajat
sekä
lentoemännät
on lomautettu, heillä ei ole töitä.
on lomautettu, heillä ei ole töitä.
Kun työntekijä on lomautettu,
hän ei voi mennä töihin
eikä saa palkkaa.
useimmat lomautetut
Mutta jotkut
jäädä työttömäksi.
ainakin 20 000 ihmiselle.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
