Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Kahvilat ja ravintolat ovat auki jälleen

Koronavirustartunnat ovat vähentyneet Suomessa.
Siksi hallitus vähentää koronarajoituksia.
Kesäkuun alusta lähtien kahvilat ja ravintolat voivat olla jälleen auki.
Myös kirjastot, museot, uimahallit ja liikuntapaikat voivat olla auki.
Kesän juhlissa voi olla enintään 50 ihmistä.
Mutta edelleen on tärkeää muistaa turvaväli ja pestä käsiä usein.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Kuvako, Emma Kulo Mulberry Symbols. Heidi Ahlström (muokkaus: LL-Center ja Papunet)