Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Uusia rajoituksia koronan takia

Koronavirus leviää nyt nopeasti Suomessa.
Eniten tartuntoja saavat alle 30-vuotiaat ihmiset, joita ei ole vielä rokotettu.
Helsingin seudulla tulevat voimaan uudet koronarajoitukset perjantaina 20. elokuuta.
Sisätiloissa yleisöä saa olla alle 25 ihmistä.
Ulkona esimerkiksi konsertissa saa olla alle 50 ihmistä.
Sisällä ja ulkona täytyy pitää turvavälit.
Moniin liikuntaryhmiin sisähalleissa ei pääse.
Eteläisen Suomen alueella ravintolat menevät kiinni jo kello 23:00.
Ravintoloissa ei saa tanssia eikä laulaa karaokea.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet