Uusia rajoituksia
koronan takia

Koronavirus leviää
nyt nopeasti
Suomessa.
Eniten
tartuntoja saavat
alle 30-vuotiaat ihmiset,
joita ei ole vielä rokotettu.
Helsingin seudulla
tulevat voimaan uudet
koronarajoitukset
perjantaina 20. elokuuta.
Sisätiloissa yleisöä
saa olla
alle 25 ihmistä.
Ulkona esimerkiksi konsertissa
saa olla
alle 50 ihmistä.
Sisällä
ja
ulkona
täytyy pitää turvavälit.
Moniin liikuntaryhmiin
sisähalleissa
ei pääse.
Eteläisen Suomen alueella
ravintolat
menevät kiinni
jo kello 23:00.
Ravintoloissa
ei saa
tanssia
eikä laulaa karaokea.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet