Ravintolat
ovat auki

Suomen hallitus
vähensi
koronarajoituksia.
Nyt
ravintolat
ovat auki jälleen.
Mutta
ravintoloissa
on edelleen rajoituksia.
Ravintolat
Etelä-Suomessa ja Pohjanmaalla
eivät saa myydä alkoholia
iltapäivällä kello 17
jälkeen.
Lisäksi
Etelä-Suomessa ja Pohjanmaalla
ravintoloiden
täytyy sulkea ovensa
jo kello19 illalla.
Muualla Suomessa
ravintolat
menevät kiinni
kello 23.
Ravintoloissa
täytyy muistaa edelleen
turvavälit.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet