Muuttuuko
matkailu?

Monet suomalaiset
haluavat
matkustaa lomalla
ulkomaille.
Mutta koronaviruksen vuoksi
täytyy pysyä kotona
tai
ainakin kotimaassa.
Kukaan ei tiedä,
milloin voi jälleen matkustaa ulkomaille.
Tai kuinka
kallista
lentäminen on?
Ehkä me
vietämme lomaa
Suomessa?
Moni haaveilee
omasta kesämökistä.
Mökillä
voi tehdä myös etätöitä.
Luonnon kannalta
on ainakin hyvä,
jos
ihmiset eivät matkusta lentokoneella.

Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center, Papunet