
Suomalaiset ostavat koronaviruksen takia paljon tavaroita varastoon.
Koronavirus leviää
Suomessa

Koronavirus leviää

Suomessa

Lähes 300 suomalaista

on saanut koronavirustartunnan.

Koronavirus

on vaarallinen

vanhuksille
ja

ennestään sairaille ihmisille.
Nyt

meidän jokaisen

täytyy estää

taudin leviäminen.

Älä

mene tapaamaan

vanhuksia
tai

ihmisiä, joilla on muita sairauksia.

Älä

matkustele
tai

mene tapahtumiin, joissa on paljon ihmisiä.

Pysyttele

vähintään kahden metrin päässä toisesta ihmisestä.

Tee

töitä
tai

opiskele

kotona.

Jos saat koronaviruksesta

lievän taudin, voit sairastaa

kotona.

Mutta

jos hengitys on vaikeaa,

soita

terveyskeskukseen.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos: thl.fi