Koronarajoituksia
jouluna

Koronavirus leviää yhä
Suomessa
ja siksi
koronarajoitukset
on tärkeä muistaa
myös jouluna.
Vietä
joulua
vain perheesi tai läheistesi kanssa.
Soita mieluummin
ystäville
ja
vanhuksille
ja vältä vierailuja.
Vietä aikaa
kotona
ja
vältä matkustelua.
Jos lähdet pois kotoa,
muista
turvavälit,
käytä maskia
ja
pese kädet hyvin.
Hoitajia, lääkäreitä
ja
vanhuksia
aletaan rokottaa koronatautia vastaan
ehkä jo
joulun
jälkeen.
Jos kaikki menee hyvin,
suuri osa suomalaisista
on saanut koronarokotteen
ennen
kesää.

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet