Koronarajoitukset
vähenivät
Suomessa

Koronatartunnat
ovat vähentyneet
Suomessa,
ja siksi hallitus päätti
vähentää
koronarajoituksia.
Koulut,
kirjastot,
museot
ja
lasten harrastusryhmät
avautuivat toukokuussa.
Myös
huvipuistot
ja
eläintarhat
ovat avoinna
toukokuussa.
Terveysviranomaiset ja THL
muistuttavat kuitenkin,
että virus leviää yhä.
Jokaisen
täytyy estää
viruksen leviäminen toisiin ihmisiin.
Muista siis
turvavälit
ja
käytä kasvomaskia.
Muista myös
pestä kädet hyvin ja usein.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet