Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Purjeveneessä lähellä luontoa

Purjeveneessä olet lähellä luontoa.
Kun liikut purjeveneellä, näet merta ja saaria sekä erilaisia lintuja.
Jos on onnea, voit nähdä myös hylkeitä.
Veneessä voit tuntea olosi vapaaksi ja rennoksi.
Ennen kuin lähdet veneilemään tarkista, millaista säätä on luvattu.
Muista myös pukea pelastusliivit ja ota puhelin mukaan.
Kerro aina jollekin, missä ja minne purjehdit.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Matti Välimäki
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Tapio Nirkko, Shutterstock
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet