Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Neulominen tekee hyvää

Monet tykkäävät neuloa.
Langasta voi neuloa pipon, kaulaliinan, lapaset, sukat tai villapaidan.
Neuleet lämmittävät, kun on kylmä ilma.
Neulominen tekee hyvää ihmiselle.
Se vahvistaa muistia ja keskittymistä.
Neulominen tuo hyvän mielen ja rentouttaa.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Anna Vasala
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Anna Vasala
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center