Arki
Merissä
on
paljon roskia
Merissä
on

Maailman valtamerissä kelluu paljon muovijätettä. Osa huuhtoutuu rannoille. Kuva on Panaman kanavasta.
Maailman valtamerissä kelluu paljon muovijätettä. Osa huuhtoutuu rannoille. Kuva on Panaman kanavasta.
valtameriin
Siksi
valtamerissä
kelluu
viisi
valtavaa
jätelauttaa.
valtamerissä
Meren
suuri osa
on
syövät
muovipussit on kielletty.
Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Veera Nuutinen
Valokuvat: Lehtikuva, Shutterstock
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki
