Arki
Korkeasaaren eläintarhassa on uusi leijona

Korkeasaaren nuori urosleijona kuvattiin kesällä Saksassa. Urosleijona tuli Korkeasaareen saksalaisesta Schwerinin eläintarhasta. Korkeasaaren uusi leijona on aasianleijona. Laji on erittäin uhanalainen.
Korkeasaaren nuori urosleijona kuvattiin kesällä Saksassa. Urosleijona tuli Korkeasaareen saksalaisesta Schwerinin eläintarhasta. Korkeasaaren uusi leijona on aasianleijona. Laji on erittäin uhanalainen.
muutti Suomeen
Aasianleijona on harvinainen ja suojeltu eläin
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Zoo Schwerin
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, (Mulberry Symbols, Sergio Palao / ARASAAC). Muokkaus: Papunet
