Arki
Kirosana
helpottaa oloa,
kun suututtaa
helpottaa oloa,

Myös monet lapset kiroilevat, kun heitä harmittaa. Lapset käyttävät lievempiä sanoja kuin aikuiset. Lasten kirosanoja ovat esimerkiksi hitsipilli, jukra tai himpura. Kovempia kirosanoja lapset oppivat vanhemmiltaan.
Melkein kaikki ihmiset
Silti
ihmiset eivät tykkää,
jos
joku kiroilee.
Jari Tammi
Hän
ja
vasta sitten
ajattelee.
helpottaa oloa,
helpottaa myös
kipua, kun esimerkiksi iskee varpaansa kiveen.
Myös
karjaisu
helpottaa oloa ja kipua.
helpottaa oloa ja kipua.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva, Wikipedia
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki
