Elokuva
isättömyydestä

Elokuva kertoo
12-vuotiaan Varpun elämästä.
Varpu
on kasvanut
ilman isää.
Varpu kokee
olevansa ulkopuolella kaikesta.
Hän
lohduttaa
äitiään, jolla on murheita.
Mutta
äiti
ei osaa
lohduttaa
häntä.
Niinpä Varpu
lähtee Ouluun
etsimään
isäänsä.
Linnea Skog
on elokuvassa Varpu.
Paula Vesala
on elokuvassa äiti.

Lähde: Selkosanomat
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki