Pettynyt Lionel Messi istuu nurmella. Argentiina on juuri hävinnyt ottelun Chilelle.

Pettynyt Lionel Messi istuu nurmella. Argentiina on juuri hävinnyt ottelun Chilelle.

Messi lopettaa Argentiinan maajoukkueessa

Lionel Messi ei enää pelaa Argentiinan maajoukkueessa.

Chile voitti Argentiinan Amerikan mestaruusturnauksen loppuottelussa sunnuntaina.

‑ Olen ollut neljässä loppuottelussa. On tuskallista, etten ole mestari, Lionel Messi kertoi.

Messi on vasta 29-vuotias. Siksi hänen päätöksensä on yllätys. Hän on voittanut FC Barcelonassa kaikki mahdolliset palkinnot. Argentiinan maajoukkueessa hän ei ole ollut yhtä hyvä. Argentiinan tappio oli jo neljäs suuren turnauksen tappio, jossa Messi oli mukana.

Lionel Messi on valittu viisi kertaa maailman parhaaksi jalkapalloilijaksi.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste