Lionel Messi kuvattiin Portugalin Lissabonissa 14. elokuuta.

Lionel Messi jää Barcelonaan

Lionel Messi jää vielä yhdeksi kaudeksi Barcelonaan. Argentiinalainen on pelannut FC Barcelonassa vuodesta 2004 lähtien.

Lionel Messi ilmoitti aiemmin tänä syksynä, että hän aikoo lähteä Barcelonasta. Viime perjantaina Messi ilmoitti yllättäen, että hän pelaa vielä yhden kauden Barcelonassa.

Lionel Messi on 33-vuotias. Messi on pelannut Barcelonassa yli 20 vuotta. Messi oli 13-vuotias juniori, kun hän tuli Barcelonaan.

Lionel “Leo” Messi on valittu kuusi kertaa maailman parhaaksi jalkapalloilijaksi. Hän on voittanut kymmenen kertaa Espanjan mestaruuden ja neljä kertaa Mestareiden liigan.

Espanjan jalkapallosarja La Liga alkaa perjantaina 11. syyskuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste