Kansanedustaja Ilkka Kanerva.

Kansanedustaja Ilkka Kanerva.

Kanerva teki ennätyksen

Kansanedustaja Ilkka Kanerva teki uuden ennätyksen. Hän on istunut kauimmin eduskunnassa.

Kanerva oli 27-vuotias, kun hänet valittiin ensimmäisen kerran. Nyt hän on 69-vuotias.

Hän on ollut kansanedustaja lähes 42 vuotta. Kanerva aikoo asettua ehdolle vuoden 2019 eduskuntavaaleissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.