Kaliforniassa on maastopaloja joka vuosi, mutta tänä vuonna ne ovat pahempia kuin tavallisesti. Viranomaiset ovat julistaneet hätätilan maastopalojen takia.
Ilmastonmuutoksen takia maapallon lämpötila nousee ja tuulet lisääntyvät. Se on yksi syy Kalifornian vakaville maastopaloille.
Yli 16 000 palomiestä on yrittänyt sammuttaa tulipaloja. Paljon metsää ja tuhansia rakennuksia on silti palanut.
Tilanteen pitäisi parantua, kun syksyn sateet alkavat lokakuussa. Maastopalot loppuvat yleensä marraskuussa.
Lähteet BBC, LA Times
ilmastonmuutos voi aiheuttaa tulipalon tai tuuli tai sade.
Teollisuus on ilmastonmuutoksen syy.
muovi kaikki teollisuuden tuottama.
Onko liikaa saastumista tässä maailmassa?
Meillä on liikaa tuhlausta liikaa muotiteollisuutta.
muovi- ja muotiteollisuuden elintarviketeollisuudessa tuhlaavimmat myrkylliset ja saasteet.
Se on koko ilmastonmuutoksen hinta.
Välitän todella ilmastonmuutoksesta ja toivon muiden olevan.