Kuvassa on Selkosanomien toimitus.

Me teemme Selkosanomia. Toimitus vasemmalta oikealle: päätoimittaja Leealaura Leskelä sekä toimittajat Markku Juusola, Maria Österlund ja Kaisa Kaatra. Ota kuva itsestäsi ja tule mukaan tekemään lehteä!

Tule mukaan Viikon lukija -palstallemme!

Mitä mieltä olet lehdestämme?

Kerro meille mielipiteesi, niin pääset mukaan tekemään Suomen ainoaa selkokielistä uutislehteä!

Lähetä meille myös kuva itsestäsi Selkosanomien kanssa. Ota selfie eli ota kuva itse. Tai pyydä kaveriasi ottamaan kuva. Kuvan voi ottaa kameralla, kännykällä tai tablettitietokoneella.

Julkaisemme lukijoiden kuvia ja vastauksia Selkosanomien Viikon lukija -palstalla. Ensimmäisen Viikon lukijan julkaisemme helmikuussa lehdessä numero 3.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste