Tekniikasta juttuja Selkosanomiin!

Viikon lukijamme on 24-vuotias Jaroslava Petroskoista, Venäjältä.

Miksi luet Selkosanomia?
–  Minua kiinnostaa, mitä maailmassa ja erityisesti Suomessa tapahtuu, ja haluan lukea siitä selkokielellä. Selkosanomat on tosi mielenkiintoinen lehti.

Kuinka kauan olet lukenut Selkosanomia?
– Noin 3 vuotta.

Mistä haluaisit lukea enemmän?
– Haluaisin lukea enemmän tekniikasta.

Mikä juttu Selkosanomista on jäänyt mieleesi?
– Mieleeni on jäänyt juttu Laula ja auta kehitysmaiden äitejä, koska minä tykkään auttaa ihmisiä ja eläimiä.

Kiitos kaikille, jotka ovat lähettäneet vastauksia ja kuvia. Seuraava Viikon lukija -palsta ilmestyy joulukuussa numerossa 19.

Voit osallistua Viikon lukija -palstaan Selkosanomien verkkolehdessä osoitteessa selkosanomat.fi.

Viikon lukijalle lähetämme kiitokseksi selkokirjan.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste