Miksi luet Selkosanomia?
– Minua kiinnostaa, mitä maailmassa ja erityisesti Suomessa tapahtuu, ja haluan lukea siitä selkokielellä. Selkosanomat on tosi mielenkiintoinen lehti.
Kuinka kauan olet lukenut Selkosanomia?
– Noin 3 vuotta.
Mistä haluaisit lukea enemmän?
– Haluaisin lukea enemmän tekniikasta.
Mikä juttu Selkosanomista on jäänyt mieleesi?
– Mieleeni on jäänyt juttu Laula ja auta kehitysmaiden äitejä, koska minä tykkään auttaa ihmisiä ja eläimiä.
Kiitos kaikille, jotka ovat lähettäneet vastauksia ja kuvia. Seuraava Viikon lukija -palsta ilmestyy joulukuussa numerossa 19.
Voit osallistua Viikon lukija -palstaan Selkosanomien verkkolehdessä osoitteessa selkosanomat.fi.
Viikon lukijalle lähetämme kiitokseksi selkokirjan.