Selkosanomien lukijat Kristina Prokopyeva (vasemmalla), Vilja Tamminen, Simo Lemmetti ja Viivi Väistö.

Kristina Prokopyeva (vasemmalla), Vilja Tamminen, Simo Lemmetti ja Viivi Väistö lukevat Selkosanomia sanomalehtitunnilla koulussa.

Lisää ruoka- ja leivontareseptejä Selkosanomiin!

Tällä kertaa Selkosanomien Viikon lukija on Kuoppanummen koulukeskuksen luokan 7–9 M oppilaat.

Miksi luette Selkosanomia?
– Luemme Selkosanomia,
koska silloin saamme tietää ajankohtaisista asioista. Luemme Selkosanomia sanomalehtitunnilla.

Kuinka kauan olette lukeneet  Selkosanomia?
– Tämä tapa on ollut meillä  yläkoulun alusta alkaen.

Mistä haluaisitte lukea enemmän?
– Leivonta- ja ruokareseptejä olisi kiva lukea. Myös musiikkiin liittyviä juttuja olisi kiva lukea enemmän.

Mikä juttu Selkosanomista on jäänyt mieleenne?
Meille on jäänyt mieleen juttu, joka kertoi Patsaspuistosta.

Kiitos kaikille, jotka ovat lähettäneet vastauksia ja kuvia. Seuraava Viikon lukija -palsta ilmestyy lokakuussa numerossa 16.

Voit osallistua Viikon lukija -palstaan Selkosanomien verkkolehdessä osoitteessa selkosanomat.fi. Viikon lukijalle lähetämme kiitokseksi selkokirjan.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste