Viikon lukijamme on 31-vuotias Milka Bijelic Belgradista, Serbiasta. Onnittelut! Miksi luet Selkosanomia? – Haluan oppia ymmärtämään ja kirjoittamaan paremmin suomen…
Uutisaiheen mukaan: Viikon lukija
sivu 1 / 1 (5 uutista)
Tekniikasta juttuja Selkosanomiin! ()
Viikon lukijamme on 24-vuotias Jaroslava Petroskoista, Venäjältä.
Lisää ruoka- ja leivontareseptejä Selkosanomiin! ()
Tällä kertaa Selkosanomien Viikon lukija on Kuoppanummen koulukeskuksen luokan 7–9 M oppilaat.
Lukuryhmässä Selkosanomia luetaan yhdessä ()
Viikon lukijamme on selkokielinen lukuryhmä Hankasalmelta. Lukuryhmä toimii toimintakeskus Mäkituvassa.
Tule mukaan Viikon lukija -palstallemme! ()
Mitä mieltä olet lehdestämme? Kerro meille mielipiteesi, niin pääset mukaan tekemään Suomen ainoaa selkokielistä uutislehteä! Lähetä meille myös kuva itsestäsi…