Viikon lukija

Selkosanomien joulukuun lukija on Milka Bijelic Belgradista, Serbiasta.

Viikon lukijamme on 31-vuotias Milka Bijelic Belgradista, Serbiasta. Onnittelut!

Miksi luet Selkosanomia?
–  Haluan oppia ymmärtämään ja kirjoittamaan paremmin suomen kieltä. Nämä tekstit auttavat minua paljon suomen kielen opiskelussa.

Kuinka kauan olet lukenut Selkosanomia?
– Viisi kuukautta.

Mistä haluaisit lukea enemmän?
– Suomen kielestä tietenkin! Olisi myös kiva lukea enemmän urheilusta, varsinkin telinevoimistelusta.

Mikä juttu Selkosanomista on jäänyt mieleesi?
– Mieleeni on jäänyt juttu Hankalia tyyppejä, best online casino vaikeita ihmisiä.

Kiitos kaikille, jotka ovat lähettäneet vastauksia ja kuvia. Viikon lukija -sarja päättyy painetussa lehdessä.

Voit kuitenkin osallistua Viikon lukija -palstaan yhä täällä verkkolehdessä.

Vuoden viimeiselle viikon lukijalle lähetämme kiitokseksi selkokirjan.

Vastaa alla oleviin viiteen kysymykseen. Julkaisemme osan lukijoiden kuvista ja vastauksista tällä palstalla.