Suosittu Solsidan-sarja jatkuu

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Pär Bäckstand
Uutinen julkaistu: 06.11.2019

Ruotsin parhaaksi komediasarjaksi valittu Solsidan on jälleen täällä.

Solsidan-sarjan piti päättyä muutama vuosi sitten. Pari vuotta sitten valmistunut Solsidan-elokuva onnistui kuitenkin niin hyvin, että tekijät päättivät jatkaa sarjaa. Solsidania tehdään vielä kolme uutta kautta.

Solsidanin kuudes kausi alkoi Suomessa lokakuun puolivälissä. Tapahtumat jatkuvat 1,5 vuotta siitä, mihin elokuva loppui. Myös uusia hauskoja henkilöhahmoja on mukana.

Solsidan – Onnea onkimassa Yle Teema & Fem maanantaisin kello 22. Ohjelman voi katsoa myös Yle Areenassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)