Sanni täytti juuri 20 vuotta. Hän haaveilee pitkästä laulajanurasta.

Sanni täytti juuri 20 vuotta. Hän haaveilee pitkästä laulajanurasta.

Sanni haluaa olla oma itsensä

Näyttelijänäkin tunnettu Sanni Kurkisuo julkaisi tänä syksynä ensimmäisen levynsä.

Sotke mut -albumi on saanut hyvän vastaanoton. Keväällä julkaistu Prinsessoja ja astronautteja -kappale soi paljon radiossa.

Vaikka Sannissa on selvää hittiainesta, hän ei osaa itse määritellä musiikkiaan.

– Ihmisten on vain helppo laittaa joku uusi tekijä johonkin karsinaan, jotta asia olisi helpompi ymmärtää. Minua ei vertailu haittaa. Uskon kuitenkin, että musiikkini on jotakin, millaista ei ole Suomessa aiemmin tehty. Minua ei ole helppoa laittaa yhteen muottiin, Sanni toteaa itsevarmasti Iltalehdessä.

Sanni voitti lapsena Napero-Finlandian. Viime vuonna hän tähditti Miss Farkku-Suomi-elokuvan naispääosaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste