Robin on supersuosittu

Tämän kevään ykkösnimi on Robin.

Turkulainen nuorisotähti Robin on nyt todella kovassa suosiossa. Robinin Frontside Ollie on iso hitti sekä Youtubesta löytyvänä videona että radioissa.

Robin Packalen on koululainen, joka harrastaa monipuolisesti urheilua. Robin ei itse ole menestyksestään kovin ihmeissään, vaan suhtautuu siihen tyynesti.

– Saan paljon ihailijapostia. Se on tosi kivaa. Muuten elän ihan tavallista elämää.

Mitä mieltä olit jutusta?


9 kommenttia uutiseen “Robin on supersuosittu”

  1. Oppilaat

    HYVÄ ROBIN ! JATKA SAMAA MALLIA

  2. michaela hautala

    Kiva ja hyvä uutinen!!^^ ^^ =)

  3. kurdi

    robin on ihana

  4. fanit

    oot ihana Robin !!!!

  5. Robinin vihaaja

    mä en tykkää Robinista.Robini on *********

  6. possu

    Mä fanitan sua XD XP

  7. Jallu

    Robin on surkee.

  8. Random..

    … Robin on hyvä ja keikoillekki voi mennä en tiiä miten sanosin.. Ei niin kauheen söpö mut ihan hyvä laulaja ja sillee.. :)

  9. jenni

    robin on hyvä laulaja

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste