Suomen euroviisuedustaja Krista Siegfrids uskoo itseensä, show’hunsa ja kappaleeseensa. Laulajatar aikoo laittaa koko Euroopan sekaisin Marry Me -kappaleellaan.
– Rakastan isoa show’ta. Teemme sellaisen euroviisuissa. Haluan saada ihmiset tanssimaan, pistämme Euroopan dingdong!
Kristan ensilevy Ding Dong! julkaistaan 10. toukokuuta. Hän on säveltänyt ja sanoittanut suurimman osan levyn lauluista.
– Kappaleeni ovat elämäntarinoita.

Krista Siegfrids rakastaa näyttäviä esiintymisiä.
Krista Siegfrids lähtee menestymään
Suomen edustaja Krista Siegfrids aikoo menestyä Euroviisuissa.
Mitä mieltä olit jutusta?
Kommentoi
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.