Krista Siegfrids rakastaa näyttäviä esiintymisiä.

Krista Siegfrids rakastaa näyttäviä esiintymisiä.

Krista Siegfrids lähtee menestymään

Suomen edustaja Krista Siegfrids aikoo menestyä Euroviisuissa.

Suomen euroviisuedustaja Krista Siegfrids uskoo itseensä, show’hunsa ja kappaleeseensa. Laulajatar aikoo laittaa koko Euroopan sekaisin Marry Me -kappaleellaan.
– Rakastan isoa show’ta. Teemme sellaisen euroviisuissa. Haluan saada ihmiset tanssimaan, pistämme Euroopan dingdong!
Kristan ensilevy Ding Dong! julkaistaan 10. toukokuuta. Hän on säveltänyt ja sanoittanut suurimman osan levyn lauluista.
– Kappaleeni ovat elämäntarinoita.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.