Joel "Jolle" Harkimolla ja Harry ”Hjallis” Harkimolla on läheiset välit.

Kiusaamisen on loputtava

Liikemies Hjallis Harkimon mukaan hänen vanhinta poikaansa Joelia kiusattiin koulussa rankasti.

Harkimo sanoo, että myös hänen muut lapsensa ovat joutuneet kiusaamisen kohteeksi. Harkimo kirjoittaa Iltalehden kolumnissaan, että myös häntä itseään kiusattiin koulussa.

– Olen koko elämäni joutunut olemaan tekemisissä tämän kiusaamisen kanssa. Tunnistan edelleen pojan, joka kiusasi minua. En tiedä, miksi lapsiani kiusataan. Ehkä syynä on heidän sukunimensä.

Harkimoiden mukaan kiusaajien vanhemmat syyttävät asiasta yleensä kiusattua. Harkimot haluavat puhua aiheesta, jotta kiusaaminen saataisiin loppumaan Suomen kouluissa.

Lähteet IL, IS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste