Englantilainen poptähti Lily-Allen

Lily Allen on englantilainen poptähti. Lily Allenin laulut ovat tarttuvia, usein humoristisia poplauluja.

Ilkikurinen kahden lapsen äiti

Lily Allen nousi pinnalle vuonna 2006. Silloin nuori nainen lauloi parisuhteen vaikeuksista ja juhlimisesta.

Nyt 29-vuotias poplaulaja on kahden lapsen äiti, joka viettää perhe-elämää. Hän sai kaksi keskenmenoa ennen kuin sai tyttärensä vuosina 2011 ja 2013.

Onni, suru ja pilkka kuuluvat myös Allenin kolmannella levyllä. Sheezus-niminen albumi julkaistiin toukokuussa. Allen haukkuu levyllään myös levyjä julkaisevat tahot, levy-yhtiöt.

– Kukaan ei ota enää mitään riskejä. Kaikki on ennalta arvattavaa ja varmaa. Kokeellisuuteen ei rohkaista.

Arvostelu kuuluu myös Allenin Hard Out Here -singlekappaleen sanoituksessa.

Lily Allen esiintyy heinäkuussa Turun Ruisrockissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste