Antti Tuisku on suosituimpia poplaulajia Suomessa.

Antti Tuisku palasi näyttävästi

Antti Tuisku julkaisi uuden levyn. Kuulijat ja arvostelijat kehuvat levyä.

Antti Tuiskun uusi levy Valittu kansa herättää huomiota. Levyllä on paljon uskonnollista sanastoa ja viitteitä kirkkoon.

Levyllä on esimerkiksi laulut Kerran vuodes kirkkoon ja Jumalan kämmenellä. Uskonnollisiin aiheisiin on yhdistetty juhliminen ja alkoholi.

Tuisku sanoo Ylen haastattelussa, että hän ei halua pilkata ketään, vaan herättää keskustelua.

Mitä mieltä olit jutusta?


4 kommenttia uutiseen “Antti Tuisku palasi näyttävästi”

  1. annika

    minä tykään tästä uutisesta ku siinäsanotiin antituiskusta ja sen uudesta levystä’ä.

  2. Kärppä-tytöt

    Antti Tuiskulla on hyvää musiikkia.

  3. Otto Salovaara

    Paras levy

  4. annika

    minä tykään anttituiskusta kunsilläon kivoja piisejä en oo kuulusen uuta levyjä
    ja valuisin kuunella sen levyn kokonaan ite yksin kun minä rakasta antituiskuja minä oon vanitanut ja antti tuisku on antanunt minulle nimmarin
    kun se on kiva laulaja

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste