Antti Tuisku on suosituimpia poplaulajia Suomessa.

Antti Tuisku palasi näyttävästi

Antti Tuisku julkaisi uuden levyn. Kuulijat ja arvostelijat kehuvat levyä.

Antti Tuiskun uusi levy Valittu kansa herättää huomiota. Levyllä on paljon uskonnollista sanastoa ja viitteitä kirkkoon.

Levyllä on esimerkiksi laulut Kerran vuodes kirkkoon ja Jumalan kämmenellä. Uskonnollisiin aiheisiin on yhdistetty juhliminen ja alkoholi.

Tuisku sanoo Ylen haastattelussa, että hän ei halua pilkata ketään, vaan herättää keskustelua.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste