
Sisäilmaaa on talven puhutuin tv-sarja
Sisäilmaa on tämän talven kohutuin tv-sarja. Sarja on herättänyt paljon keskustelua.
Sisäilmaa on tämän talven kohutuin tv-sarja. Sarja on herättänyt paljon keskustelua.
Children of Bodomin perustaja Alexi Laiho kuoli tammikuun alussa.
Kapellimestari Esa-Pekka Salonen on pian ritari. Yhdistyneen kuningaskunnan kuningatar Elisabet II myönsi hänelle ritarikomentajan kunniamerkin.
Oopperalaulaja Karita Mattila on asunut Suomessa melkein vuoden. Mattilan koti on kuitenkin Floridassa Yhdysvalloissa.
The Crown on maailman suosituimpia tv-sarjoja. Sarja kertoo Englannin kuningatar Elisabetin II:n elämästä.
Saksalainen Babylon Berlin on kallein eurooppalainen tv-sarja. Sarja on suosittu monissa maissa, myös Suomessa.
Yhdysvaltalainen laulaja ja lauluntekijä Bruce Springsteen palasi yhteen vanhan bändinsä kanssa. The E Street Band on maailman parhaita rock-yhtyeitä.
Alexi Laihon uusi yhtye Bodom After Midnight tekee levyä. Yhtye teki syksyllä myös pari keikkaa.
Suosittu Kaikki synnit -sarja jatkuu nyt toisen kauden jaksoilla. Sarja kuvattiin Oulun seudulla.
Tampereella kuvataan Hollywood-elokuvaa. Mukana on tunnettuja tähtiä.
Virolaisen laulajan Georg Otsin syntymästä on tänä vuonna 100 vuotta. Monet suomalaiset osaavat Saarenmaan valssin.
Kitaristi Edddie Van Halen merkitsi monille ihmisille paljon. Rockmusiikin ystävien mielestä Eddie Van Halen oli yhtä merkittävä kitaristi kuin Jimi Hendrix ja Stevie Ray Vaughan.
Rock-yhtye AC/DC julkaisee pian uuden levyn. AC/DC perustettiin jo vuonna 1973.
Yhdysvaltalainen laulaja ja lauluntekijä Taylor Swift on suosituimpia nykyartisteja.
Le Bureau, vakooja- verkosto on kaikkien aikojen suosituin ranskalainen jännäri.
Erika Vikman on nousi suosioon, kun hän vaihtoi tyylinsä. Nyt Erika Vikman on rohkea esiintyjä.
Laulaja Kikka on jälleen paljon esillä. Kikan elämäkerta julkaistiin syyskuussa.
Tähdet, tähdet on viihdeohjelma, jossa etsitään Suomen parasta esiintyjää.
Teatterit esittävät ohjelmistoaan tänä syksynä rajoitetusti. Yleisöä otetaan sisään aiempaa vähemmän.
Yle Teema -kanava esittää tänä syksynä hyvän valikoiman elokuvia, dokumentteja ja musiikkiohjelmia.
Irina Björklund on Rauhantekijä-sarjan pääosassa. Hän esittää Ann-Mari Sundellia.
Das Boot - Sukellusvene U-612 on vuoden parhaita tv-sarjoja. Saksalainen sarja kertoo toisesta maailmansodasta ja sukellusveneen miehistöstä.
Tenet on syksyn odotetuimpia elokuvia.
Marco Bjurström ohjaa musikaalin, joka esitetään Turussa syksyllä. Musikaalissa kuullaan saksalaisen säveltäjän Kurt Weillin musiikkia.
Monet ihmiset kuuntelevat radiota sunnuntaina aamupäivällä. Radiosta tulee silloin Pekka Laineen Ihmemaa.