sivu 1 / 321 (3209 uutista)

Villa Elfvik on monipuolinen retkikohde ()

Villa Elfvik on luontotalo, jossa on luontoon liittyviä näyttelyitä sekä kahvila. Se sijaitsee Espoossa Laajalahdessa. Luontotalon pihasta lähtee erilaisia luontopolkuja. Kysyimme luontotalon johtajalta Riitta Pulkkiselta vinkkejä alueella retkeilyyn.

Pakina ()

Murrosikä on merkillistä aikaa. Murkkuikäisen lapsen tunne-elämä heittää kuperkeikkaa.

Kesän ihanat kukat ()

Kesä on vuoden lämpimin sesonki. Kesällä on usein lämmin myös yöllä. On hauskaa seurata luonnon muutoksia. Luonnossa näkee, kuinka kaikki kasvaa.