Suomen alle 18-vuotiaat Pikkuleijonat voitti MM-kultaa huhtikuun viimeisenä sunnuntaina.
Suomi pelasi finaalissa eli loppuottelussa Yhdysvaltoja vastaan. Nuorten MM-kisat järjestettiin Venäjällä.
Suomen alle 18-vuotiaat eli Pikkuleijonat voitti MM-kultaa.
Suomi on alle 18-vuotiaiden jääkiekon maailmanmestari.
Suomen alle 18-vuotiaat Pikkuleijonat voitti MM-kultaa huhtikuun viimeisenä sunnuntaina.
Suomi pelasi finaalissa eli loppuottelussa Yhdysvaltoja vastaan. Nuorten MM-kisat järjestettiin Venäjällä.
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.