Valko-Venäjällä on yleislakko

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 21.10.2020

Valko-Venäjällä alkaa pian yleislakko.

Yleislakko alkaa 25. lokakuuta, jos Valko- Venäjän presidentti Aljaksandr Lukashenka ei eroa. Näin sanoo opposition johtaja Svjatlana Tsihanouskaja. Yleislakko tarkoittaa, että Lukashenkan vastustajat eivät mene töihin. Tilanne saattaa vielä huonontua. Valko-Venäjän poliisi on saanut luvan käyttää aseita, kun se hajottaa mielenosoituksia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)