Svjatlana Tsihanouskaja

Valko-Venäjällä on yleislakko

Valko-Venäjällä alkaa pian yleislakko.

Yleislakko alkaa 25. lokakuuta, jos Valko- Venäjän presidentti Aljaksandr Lukashenka ei eroa. Näin sanoo opposition johtaja Svjatlana Tsihanouskaja. Yleislakko tarkoittaa, että Lukashenkan vastustajat eivät mene töihin. Tilanne saattaa vielä huonontua. Valko-Venäjän poliisi on saanut luvan käyttää aseita, kun se hajottaa mielenosoituksia.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.