Tiikeri on maailman suurin kissaeläin. Tiikeri on myös erittäin uhanalainen. Luonnossa vapaana elää 4 000 tiikeriä

Thaimaassa nähtiin tiikereitä

Thaimaan länsiosassa on tallentunut kameraan kuvia tiikereistä. Thaimaassa ei ole nähty tiikeriä neljään vuoteen.

Kolme nuorta indokiinantiikeriä tallentui videolle kevättalvella. Thaimaassa elää 160 tiikeriä luonnossa.

Luonnonsuojelujärjestö WWF:n mukaan tiikerikannat ovat lisääntyneet Intiassa, Nepalissa, Bhutanissa, Venäjällä ja Kiinassa.

Kuvassa oleva tiikeri tallentui videokameraan Thaimaassa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.