Tietoa sivustosta

Selkosanomat on selkokielinen ajankohtaislehti internetissä. Sivut on kirjoitettu selkokielellä. Selkokieli tarkoittaa sitä, että tekstiä on helpompi lukea.

Miten sivuilta löytää tietoa

Tieto on jaettu kokonaisuuksiin. Näihin kuuluvat esimerkiksi Kotimaa, Ulkomaat ja Urheilu. Voit etsiä sivuilta tietoa myös käyttämällä hakutoimintoa. Ruudun oikeassa yläkulmassa on Hae-nappi. Kirjoita hakusana laatikkoon, joka on Hae-napin edessä. Paina lopuksi Hae-nappia.

Kuka sivuja tekee

Selkokeskuksessa työskentelevät toimittajat kirjoittavat tekstejä ja lisäävät kuvia.

Miten voin tilata lehden? Paljonko tilaus maksaa?

Lehden kestotilauksen hinta on 22 euroa/vuosi, määräaikaisen tilauksen hinta on 25 euroa/vuosi. Lehden voi tilata tilauslomakkeella verkossa tai sähköpostitse: lehtitilaukset(at)kvl.fi.

Voinko tilata lehden ulkomaille?

Voit tilata Selkosanomat myös ulkomaille tilauslomakkeella verkossa tai sähköpostitse: lehtitilaukset(at)kvl.fi. Kestotilaus ulkomaille maksaa 34 euroa/vuosi, määräaikaisen tilauksen hinta on 37 euroa/vuosi.

Selkosanomien verkkolehti on ilmainen. STEA tukee Selkosanomien ilmestymistä.

Mihin voi ottaa yhteyttä?

Jos sinulla on kysyttävää Selkosanomista, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: selkokeskus(at)kvl.fi.