Osallistu Papunetin kuvataidekilpailuun!

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.01.2020

Papunet järjestää kuvataidekilpailun puhevammaisille ja kehitysvammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille.

Kilpailun aiheena on lapsen elämää. Voit kuvata aihetta haluamallasi tavalla.

Voit esimerkiksi miettiä, millaista on hyvä lapsen elämä tai mitä hauskaa lapsuudessasi tapahtui.

Kilpailussa neljä parasta teosta saa rahapalkinnon.

Lisäksi kaikki osallistujat saavat kunniakirjan. Kilpailuun voi osallistua 31.3.2019 saakka.

Lisää tietoa kilpailusta on Papunetin sivuilla: papunet.net/kilpailu.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)