Jonna Lehtosen teos Huolehditaan osallistui Papunetin kuvataidekilpailuun vuonna 2019.

Osallistu Papunetin kuvataidekilpailuun!

Papunet järjestää kuvataidekilpailun puhevammaisille ja kehitysvammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille.

Kilpailun aiheena on lapsen elämää. Voit kuvata aihetta haluamallasi tavalla.

Voit esimerkiksi miettiä, millaista on hyvä lapsen elämä tai mitä hauskaa lapsuudessasi tapahtui.

Kilpailussa neljä parasta teosta saa rahapalkinnon.

Lisäksi kaikki osallistujat saavat kunniakirjan. Kilpailuun voi osallistua 31.3.2019 saakka.

Lisää tietoa kilpailusta on Papunetin sivuilla: papunet.net/kilpailu.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.