Pelottelijat ovat pukeutuneet klovnien naamareihin.

Pelottelijat ovat pukeutuneet klovnien naamareihin.

Pelottelijat pilaavat klovnien maineen

Tänä syksynä jotkut ovat pukeutuneet klovneiksi eli pelleiksi ja pelotelleet muita ihmisiä. Joillakin pelottelijoilla on ollut mukana pesäpallomailoja ja teräaseita. Onneksi mitään vakavaa ei ole sattunut.

Ihmiset ovat ilmoittaneet pelottelijoista poliisille monilla paikkakunnilla. Monet lapset eivät uskalla mennä illalla ulos, koska he pelkäävät klovneja.

Pelottelijoita oli ensin Yhdysvalloissa. Sitten heitä on nähty Euroopan maissa ja Australiassa. Ilmiö levisi nopeasti sosiaalisessa mediassa.

Pelottelu on herättänyt ihmetystä, koska klovnit ovat yleensä kilttejä ja hauskoja hahmoja. Pelottelu liittyy ehkä It-kauhuelokuvaan, jonka päähenkilö on klovni. Elokuvan uusi versio tulee teattereihin ensi syksynä.

Pelottelijat ovat luultavasti nuoria miehiä ja poikia. Kajaanissa joukko tyttöjä esti poikien pelotteluyrityksen alkuunsa.

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Pelottelijat pilaavat klovnien maineen”

  1. lauri väyrynen

    olen nähnyt ja ne ovat ihan huonoja

  2. lauri

    tyhmät

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste