Kesämökin rantasauna ja näkymä järvelle Kuopion Maaningalla.

Matkailu muuttuu

Monet ajattelevat, että matkailu on ihanaa. Mutta voimmeko enää tulevaisuudessa matkustaa yhtä paljon kuin aiemmin

Koronavirus on sulkenut maiden rajat. Hallitus pyytää ihmisiä pysymään kotona. Kukaan ei oikeastaan tiedä, miltä tulevaisuus näyttää.

Lentoliput muuttuvat ehkä todella kalliiksi. Ehkä emme enää uskalla matkustaa, koska pelkäämme, että sairastumme kaukana kotoa.

Suomeen tulee vähemmän turisteja kuin ennen. Se on iso ongelma monelle pienelle yritykselle, koska turistit tuovat rahaa Suomeen.

Sen sijaan kiinnostus kesä- mökkejä kohtaan on kasvanut. Monet haluavat kesäpaikan, jonne he voivat matkustaa. Jotkut suunnittelevat etätyöskentelyä mökiltä.

Oli miten oli, niin luonto voi paremmin, kun emme matkustele turhaan.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste