Jari Sillanpää ja hänen asianajajansa Riitta Leppiniemi Helsingin käräjäoikeudessa 8. elokuuta.

Jari Sillanpää sai huumetuomion

Laulaja Jari Sillanpää sai viime viikolla 10 kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen huumausainerikoksista. Tuomio on ehdollinen, joten Sillanpää ei joudu vankilaan.

Helsingin käräjäoikeuden mukaan Sillanpää on ostanut ja käyttänyt metamfetamiini-nimistä huumausainetta. Metamfetamiini on vaarallinen huumausaine, joka tunnetaan myös nimellä kristalli.

Sillanpää myöntää, että hän on hankkinut huumeita sekä omaan käyttöönsä että ystävilleen. Sillanpää tarjosi huumeita vierailleen juhlissa.

Sillanpää puhui toimittajille oikeudenkäynnin tauolla. Hän ei ole käyttänyt huumeita viimeisten neljän kuukauden aikana. Hän ei kuitenkaan luvannut, että hän ei enää ikinä käytä huumeita. – En lupaa jotakin, mitä en voi varmasti pitää. Juuri nyt minulla on elämässäni kuitenkin niin paljon asioita, että en kaipaa siihen mukaan huumeita. Huumeiden käyttö vie paljon aikaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste